ana sayfa > Metin2 Hile > Metin2 Ban Kaldırma Taktiği Ban açma

Metin2 Ban Kaldırma Taktiği Ban açma

Pazar, 27 Oca 2013 yorum ekle yorumlara git

metin2-ban-kaldirma

Merhaba arkadaşlar bir forum sitesinde gördüm eski hesabım olmadığı için deneyemedim işine yarayanlar olabilir diye paylaşma gereği duydum

Bu kısımdan sonrası alıntıdır

Metin2 Hesabınızmı Banlandı? Öyleyse Banını [Programsız] Kaldırın.

Not : Bu hileyi 2010 tarihinde açılmış ve 2010dan önce açılmış çharlar yapabilir. 2011-2012 Tarihinde yapanların açılmaz.

Banımı açmak için ne yapacağım?

Şimdi eski hesabınızın e-posta mail adresine giriyorsunuz. Metin2’de hesap çhar açarken aktivasyon kodu geliyor değil mi? Eski aktivasyon mailini silmediyseniz yaşadınız! Hemen eskiden kalmış olan aktivasyon mailimizi açıyoruz ve aktivasyon linkine tıklayarak hesabınız banlı değil mi? Onu aktif ediyoruz! Hesap engelliyken Aktivasyon ile hesabımızı aktivasyon linkine tıklayarak aktifleştiriyoruz,

%100 başarılı sonuç alınmıştır

Categories: Metin2 Hile Tags:
  1. sensiz2119
    Pazar, 03 Şub 2013 zamanında 15:10 | #1

    7x hilesi açtığım icin banladım özür dilerim lütfen acın????

  2. sly212223
    Pazar, 03 Şub 2013 zamanında 15:18 | #2

    Metin2 bob hilesini kullandığım için özür dilerim.Hesabım uzun süredir banlı.Bir daha hile kullanmayacağıma söz veriyorum.

    • gerilim73
      Çarşamba, 06 Şub 2013 zamanında 14:44 | #3

      sayın gm bey ortağım bob hilesi şeytan kulesinde hileyi açmış onun yerine açtığım için özür dilerim….

  3. gerilim73
    Çarşamba, 06 Şub 2013 zamanında 14:46 | #4

    sayın gm bey ortağım çarı şeytan kulesinde açmış bob hilesini açmış onun yerine özür dilerim.

  4. wolverin20
    Cuma, 08 Şub 2013 zamanında 14:50 | #5

    sayın gm bey benım carın ban yıyelı 3sene oldu ben argo kelımeler kullandıgım ıcın ban yedı o yuzden sızden cok ozur dılerım carımın acılmasını rıca ederım saaygılar…

  5. MK
    Çarşamba, 13 Şub 2013 zamanında 15:55 | #6

    Sayın Gm bey Ben sizin ******

  6. ByZiKeR33
    Pazartesi, 04 Mar 2013 zamanında 10:28 | #7

    ByZiKeR33

    Sayın gm bey JackyJell benim carınmda hile kulandı siz bana ban atınız nolur acın …

    geregini arz ederim….

  7. ŞEMUN
    Pazartesi, 04 Mar 2013 zamanında 18:03 | #8

    kardeşim basıyorum linke ektive edilmiştir dio girdimde engelli hala %100 ihtimal verme kardeş olmuyor

  8. Halil
    Çarşamba, 13 Mar 2013 zamanında 23:03 | #9

    Sayın Gm Bey bn hesabım çalındı sonra o gerizekalı banlatmış açabilirmisiniz

  9. Mert
    Pazartesi, 08 Nis 2013 zamanında 14:02 | #10

    birdaha hile kulanmayacağım gm lütfen banımı acın

  10. Bıktım artık Yardım et
    Salı, 09 Nis 2013 zamanında 22:44 | #11

    admin ya ben küfür ettim hesabınız engellendi diyo nolcak cocugn azck anasna kfr edelmki ögrensn **** admin yardım et

  11. özhan
    Pazartesi, 15 Nis 2013 zamanında 06:37 | #12

    Benim 88 lwl çar ban yedi sınırsız hemde.Siz dua edin kendinize 4 p çar gitti savaşçı açtırıcam ama inş.

  12. dabbe99
    Salı, 11 Haz 2013 zamanında 21:58 | #13

    Kardeşler nolur açın çarımı balık botu açtım bidaha açnıycam söz veriyorum lütfen açın artık hep hilesiz yapıyorum her şeyi artık bilgisayrımdaki bütün hilleri sildim açın çarımı :(

  13. brkn35
    Pazartesi, 24 Haz 2013 zamanında 16:31 | #14

    Çekme Hilesi kullandığım için özür dilerim. Lütfen çarımı açın
    bikogs97

  14. yaşar
    Salı, 09 Tem 2013 zamanında 15:17 | #15

    dream fancy su bankaldir.dreamfancy.org sitedeki yere yapıştırıo o kodu

  15. akın
    Çarşamba, 10 Tem 2013 zamanında 19:20 | #16

    balık botu kullandığım için özür dilerim bidaha hile falan kullanmayacağım. bylion90

  16. ibrahim1453
    Cumartesi, 28 Eyl 2013 zamanında 20:10 | #17

    SAYIN GM ALAH İÇİN ÇARIMI AÇIN Bİ DAHA YEMİN EDERİM KÜFÜR ETMİCEM DERSİMİ ALDIM

  17. ferhat
    Çarşamba, 04 Ara 2013 zamanında 20:37 | #18

    Sayın gm Azre44LL adlı carıma bugün ban atmışın sebebini ögrenebilirmiyim teşekürler

  18. Emirhan
    Salı, 28 Oca 2014 zamanında 23:49 | #19

    Sayın Gm CutioneR7 çarıma balık botu kullandığı için ban atmışsınız.Birdaha olmayacak banı kaldırırmısınız.

  19. hakan
    Pazar, 02 Şub 2014 zamanında 18:41 | #20

    allah aşkına gm abi çarımı açın 2.oldu bu balık botundan valla kullanmıcam çok emek harcadım yeniStil

  20. orion
    Pazar, 02 Şub 2014 zamanında 18:47 | #21

    arkadaşlar burası resmi bir site deildir sadece işe yarayabilir bir ban açma taktiğidir eskidir şuan yararmı orasıda belli deil banımı açın gibisinden yazılar yazmanız hesabınızın açılmasına en ufak bir yardımı olmaz

  21. yirtici003
    Perşembe, 13 Şub 2014 zamanında 17:01 | #22

    kardeş 3 senedir ban da carim acarmısınız ıd yirtici003 ne olursunzu

  22. SHADOWKHAN
    Cumartesi, 08 Mar 2014 zamanında 17:26 | #23

    Süresiz ban yiyen hesap acilmaz ordaki itemler paralr gm lerın diger çarlarına aktarılır boşuna ugraşmayın

  23. Fatih
    Pazar, 13 Nis 2014 zamanında 18:23 | #24

    beyler neolur benim çarımı açın bida balık botu kullanmıcam (zPunisher).

  24. batuhan
    Cumartesi, 19 Nis 2014 zamanında 21:44 | #25

    valahamod hilesi açtım bidaha açmıyacam lütfen açın çarımı lütfen bida açmıyacam

  25. Cumartesi, 03 May 2014 zamanında 18:14 | #26

    AnDiReS ADLI CARIM BANLANDI !!! SAYIN GM TRAMOLADA CARIM AÇIN LÜTFEN

  26. Oktay
    Pazar, 04 May 2014 zamanında 14:45 | #27

    Sayın Gm Başkası İzinsiz Benim Charımda Hile Kullandı . Onlar Adına Çok Özür Diliyorum Hesap AD:reconme12 çok özür dilerim .. :(

  27. Jack1907
    Çarşamba, 04 Haz 2014 zamanında 20:43 | #28

    gm ltfn ozr dilerim 2010 da ban oldu car soyulmusdu baskasina verdim kufur etmis ban oldu ltfn acin Jack1907 Jack1907 Jack1907 istiklal de

  28. egemert
    Cumartesi, 05 Tem 2014 zamanında 23:01 | #29

    gm abi BerkBy ban yedi 1 senedir onu bekliom açılsa oynamaya başlıcam lütfenn

  29. eda
    Çarşamba, 09 Tem 2014 zamanında 18:40 | #30

    2010 da ban yiyip şuana kdr çarı açılan varmı ??

  30. eda
    Çarşamba, 09 Tem 2014 zamanında 18:41 | #31

    2010 da ban yedim çarlar açıldımı bilgi verir misiniz lütfen. ban sebebi 7x

  31. kaanekim16
    Perşembe, 10 Tem 2014 zamanında 01:03 | #32

    gm abi küçükken hile kullanarak ban yedim özür dilerim çarımı lütfen açarmısın

  32. T4NK41
    Cuma, 01 Ağu 2014 zamanında 15:35 | #33

    Sayin gm abi metin2 carim uzun suredir ban yedi internet kafede oynadigim icin carim acik kalmis ve orda hile kullanmislar birdaha giremedim lutfen carimi acin birdaha o hatayi yapmiycam

  33. mustafa
    Pazartesi, 25 Ağu 2014 zamanında 09:45 | #34

    Sayın gm ben balık botundan yedim kullandıgım için cok pismanım lütfen acarmısın çarım Germiyan serverinde LewanDowsk17 saygılar

  34. Pazar, 05 Eki 2014 zamanında 20:51 | #35

    @muasasow
    Çok teşekkür edirm gm bir daha hile kullanmıcam

  35. Pazar, 05 Eki 2014 zamanında 20:53 | #36

    @tanky44
    sayın gm çok teşekkür ederim

  36. Cumartesi, 25 Eki 2014 zamanında 10:12 | #37

    Balık tutma hilesi kullandım.Söz bir daha kullanmıcam.Lütfen a.ın hesabımı. Oyundaki adım seyhan96 Günhan da

  37. isminivermeyenseyirci
    Pazar, 02 Kas 2014 zamanında 13:57 | #38

    arkadaşlar burada gm yokki gm gameforge.metin2.com da var gidin oraya destek yazan yere basın ticket yollayın benimde hesabım ban yedi süresiz ban yolladım açılması imkansız dendi bende ümidimi kestim not:çar 87 lvl. diğer çarlar süresiz ban yemeyen çarlar açılır mutlaka açılır
    Saygılar…

  1. şimdilik geri bağlantı yok


× 3 = dokuz