ana sayfa > Metin2 Hile > Metin2 Balık Botu Fish Bot v1.0 indir Download 20 Ağustos 2012

Metin2 Balık Botu Fish Bot v1.0 indir Download 20 Ağustos 2012

Pazartesi, 20 Ağu 2012 yorum ekle yorumlara git

Metin2 Balık Botu Fish Bot v1.0 indir Download 20 Ağustos 2012

Merhaba Arkadaşlar Metin2 Hilelerini yayınlamaya devam ediyoruz şuan sorunsuz olarak kullanabileceğiniz balık botu kullanımı aşağıda anlatılmıştır ekran görüntüsü webhile güncelkoxp orion aittir iyi eğlenceler

Yapımcı Açıklaması:
DAHA ÖNCE PAYLAŞILMADI! Aşşağıyı Okuyun; Anlaşılır.
İlk Olarak Sizlere Küçük Bir Açıklama Yapacağım.
Bu Hile; DeRalFreak’a Aittir FAKAT; Hilede 1 Balık Tuttuktan Sonra Bot Duruyordu ve Çalışmıyordu Önceki Versiyonda…
Ben Bunu Fixledim. Çok Uğraştım Ama Çözdüm.
SORUNSUZDUR !!!
Burdan DeRalFreak’a Teşekkür Ediyorum

ideal Ayarları:
Bekleme Süresi: 2.5s
Tolerans Süresi. 1.0

Fonksiyon Kullanımı:
Hilede Sıralanmış Balıklara 1 Kere Basarsanız, Balık Çıktığında Ölür.
Bilgi Kralın Sembolü, Boya, Eldiven vesaire’ye Basarsanız Çıkınca Yere Atar
İstridyeye Basarsanız, Çıkınca Açar
Start: Başlat
Stop: Durdur
Tolerans: Balık Sembolü Çıktığı An İtibariyle Kaç Saniye Bekleme
Bekleme Süresi: Balık Sembolü Çıktıktan SOnra Kaç Saniyenin Ardından Oltayı Çekeceği Süre.

Metin2 Balık Botu Fish Bot v1.0 Kullanımı:
Rar’ın İçindekileri Metin2’nin Krulu Olduğu Atın
BlackMafia II Bin Hacker & Crack HackShield DLL’yi Açın “Evet ve Tamam” `a Basın.
BlackMafia II Torrent İle Oyuna Giriniz.
Seç’e Basın, BlackFish 1.0’ı Seçip Çalıştır’a Basın.
Oyunda Ayarlarınızı Yapıp Başlat’a Basınız
Bol Şanslar iyi eğlenceler

Metin2 Balık Botu Fish Bot v1.0 Kullanımı Videolu Anlatım:

[youtube VDD6DcpQ4XE]

Virus Total: Metin2 Balık Botu Fish Bot v1.0 Tarama Sonucu 0 / 41

İndirme Linki: Metin2 Balık Botu Fish Bot v1.0 indir Download

Alternatif Link: Metin2 Balık Botu Fish Bot v1.0 indir Download

Metin2 Balık Botu Fish Bot v1.0 indir Download 20 Ağustos 2012

Categories: Metin2 Hile Tags: , , , , ,
  1. emre
    Pazar, 26 Ağu 2012 zamanında 21:10 | #1

    Kardeş indiriyorum Eğer olursa allah razı olsun bunun bende bi önceki sürümü var balığı yakallayınca duruyo mk sinir oldum :D

  2. ekrem
    Cuma, 30 Kas 2012 zamanında 21:33 | #2

    kardeş windows xp lerde çalısmıyormu bu

  3. adadada
    Cumartesi, 01 Ara 2012 zamanında 16:28 | #3

    pack/Index dosyasının eskii sürümü diyo

  4. ismail
    Cumartesi, 01 Ara 2012 zamanında 17:27 | #4

    ya seçiyorum çalıştıra basıyom oyundayken . ama o ayarların yapılacağı ekran gelmiyor nasıl olcak o

  5. Emre çakmak
    Cumartesi, 08 Ara 2012 zamanında 10:28 | #5

    Bu ne arkadaş linklerde sorun var

  6. memo
    Salı, 18 Ara 2012 zamanında 18:28 | #6

    windows xp lerde çalışmıyor çözüm ?????

  7. Eben
    Cumartesi, 22 Ara 2012 zamanında 22:39 | #7

    lan bune m2tr de niye çalışmıyo

  8. emre
    Pazar, 30 Ara 2012 zamanında 10:27 | #8

    ya şeçe basıp çalıştır diyorum ama yanıt vermiyor diyor :( çalışmıyo bu linkler .

    • berkay
      Pazartesi, 14 Oca 2013 zamanında 21:10 | #9

      Seçe Bastıktan Sonra BlackFish 1.0.py ye basyosun oyuna giirosun girince çalıştır diyecen kardeş

  9. huss
    Pazar, 06 Oca 2013 zamanında 21:37 | #10

    işe yariyo

  10. oquzhan
    Salı, 08 Oca 2013 zamanında 17:06 | #11

    M2-TR Adlı pvpde Çalışan Hile,Hack Yok Bulursanız sevinirm

  11. Fiko
    Pazar, 13 Oca 2013 zamanında 14:52 | #12

    Ayarlar aynen uygulandığında verim alınıyor tavsiye ederim

  12. berkay
    Pazartesi, 14 Oca 2013 zamanında 21:09 | #13

    Çok Güzel Bir Balık Botu Pvp’de çalıştı bende tr ye başlıyım dedim tr de çalışırsa allah senden razı olsun kardeş
    Pvp De çalışıyor arkadaşlar %100

  13. ilyas
    Salı, 22 Oca 2013 zamanında 00:46 | #14

    ya kardeş ben dediyini yapdım ama gitmiyo hata werio

  14. Metin2 bebebsi
    Cuma, 25 Oca 2013 zamanında 11:32 | #15

    çalışıyor python loaderden black fishe tıklayın sayfa önünüzde her m2 de oluyor

  15. ahmet
    Cuma, 25 Oca 2013 zamanında 23:46 | #16

    Ya arkadaslar dedklerine tıklıyorum Kayıt defteri düzenleme yönetici tarafından devre dısı bırakılmıstır diyor yardım edni :((

    • orion
      Cuma, 25 Oca 2013 zamanında 23:53 | #17

      bilgisayarında difriz olabilir tam yetkili giriş yapmamış olabilirsin pc ye adminisrator olarak giriş yapman gerek

  16. Hakan
    Cumartesi, 26 Oca 2013 zamanında 08:50 | #18

    Kardeşim Çok Teşekür Ederim Harika Bir Bot

  17. sefa
    Pazartesi, 28 Oca 2013 zamanında 02:51 | #19

    balık botu deaktive edildi diyor ne demak oluyor bam mı yedik şimd,

  18. muhammed
    Cumartesi, 02 Şub 2013 zamanında 14:25 | #20

    kardeş ben oyuna giriom ayarlıom yeri sonra seçten blackfishpy öle bi dosya işte tıklıom ekrana bişi gelmio çözüm acilllll

  19. ahmet
    Cumartesi, 02 Şub 2013 zamanında 23:00 | #21

    ya dediklerini yapıyorum hersey güzel oluyor ama seçden BlackFish 1.0′tıklıyom ama sonradan çalıştır diyuorum donuyor yanıt vermiyor yazıyor neden ola bilir ??

  20. hahashd
    Cumartesi, 02 Şub 2013 zamanında 23:46 | #22

    Çalısmasa gıylarım sizi

  21. oğuzhan
    Çarşamba, 06 Şub 2013 zamanında 20:44 | #23

    ya ben açıyorum ama pack/index eski sürüm diyo bi yardım …

  22. asdasd
    Cuma, 08 Şub 2013 zamanında 02:12 | #24

    çalısıyor arkadaslar ama balık tutmaya bıraktıktan sonra goruş problemi var dior balık tutmuor yerini değiştirmek lzm baska bir cevabı varmıdır

  23. sadassda
    Cuma, 08 Şub 2013 zamanında 17:57 | #25

    abi bune ya inidirdim dediğin herseyi anı anına yaptım oyunda bisi cıkmıooorrr !!!!

  24. asdasdas
    Pazar, 17 Şub 2013 zamanında 18:17 | #26

    yha ayarları yapıom hiç birini tutmuyor ?

  25. Cumartesi, 01 Şub 2014 zamanında 21:03 | #27

    yahu herşeyı yapıorum sece tıklayıp onume bişi gelıor olmuor ya

  1. şimdilik geri bağlantı yok


5 − dört =